Dział ogłoszeń drobnych

Na blogu raczej cisza, co poradzić, wen wie swoje... Cóż, stale można mnie znaleźć bredzącą tutaj -> http://twitter.com/Hadrianka

Swoją drogą Twitter fajna sprawa. Polecam :)

poniedziałek, 8 marca 2010

Wydział V

Ruszył w końcu blog z opowiadaniem zbiorowym - http://wydzial-piaty.blogspot.com/ . Szalone urbanfantasy. Jeśli komuś nie przeszkadza brak sensu, chore poczucie humoru i jest gotów stawić czoła Dwunastu Mrocznym Transwestytom w Męskich Szpilkach Cioci Jadzi to zapraszam ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

A kiedy ruszysz z tym blogiem :P

hevs pisze...

Kiedy wen mnie najdzie :P A on nie ma zamiaru, przynajmniej w tej kwestii. ALE! Z "Brzytwą" jest jako-tako :] Szczególnie, że radośnie olewam kanon i czytam ciekawsze rzeczy ^^

Co do Altaira - muszę to po prostu napisać tak jak wszystko inne - ciągiem i w formie opowiadania. Chaos i masakra ^^ Na razie jakoś mnie do tego nie ciągnie, ale jak już wymyśliłam tą całą grecką tragedię to mam zamiar się z nią rozprawić.

Ale kiedy ruszę? Nie mam pojęcia. Jak skończę z Brzytwą to mam zamiar zabrać się za Boobsa (fanfick do "Altaira", tak wiem, to chore), no i go skończyć. Zła jestem bo mi się robi z tego jak zwykle komedia :/ A jednak robienie Cwaniakowi krzywdy miało tu być poważniejsze.

No nie wiem ogólnie :/