Dział ogłoszeń drobnych

Na blogu raczej cisza, co poradzić, wen wie swoje... Cóż, stale można mnie znaleźć bredzącą tutaj -> http://twitter.com/Hadrianka

Swoją drogą Twitter fajna sprawa. Polecam :)

czwartek, 24 stycznia 2008

Bonus track: dialog :)



Mały dialog dla woca :)

- Boobs, jesteś zupełnie pewien, że to coś jest martwe?
- Oczywiście! Znalazłem to w lodówce!
- Tego się obawiałem... Ale to się nie ruszało, czy coś?
- Oczywiście, ze nie, czy ja cię kiedyś próbowałem oszukać? Szefie.
- Oszukać? Nie. Przelecieć? Tak. Wczoraj.
- COO?!
- Wuc i hevi mi powiedzieli. Musiałem uwierzyć, bo nadal nic nie pamiętam.
- Uff...
- Czy ty westchnąłeś z ulgą, Boobs?
- Oczywiście, ze nie... Wszystko ok, Szefie!


I jeszcze wersja angielska (taki był oryginał)

- Are you absolutely sure, that thing is dead?
- Of course! I found it in our refrigerator!
- I afraid so... But it wasn't moving or something?
- Of course not! If I ever trying to fake you? Chief.
- Fake? Not. Fuck? Yes. Yesterday.
- WOOT?!
- Wuc and hevi told me, and I must believe, cause I still can't remember anything...
- Phew...
- Have you gasp, Boobs?
- Of course not... Everything right, Chief!

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Westchnął z ulgą, bo szef nadal nic nie pamięta? ;p

hevs pisze...

Owszem :) Ale to w 100% zrozumiałe jest tylko dla mnie i dla Woca :) No i pewne kwestie rozjaśnią się, kiedy zamieszczę któryś z kolejnych rozdziałów, gdzie Ifryt budzi się rankiem w obcym mieszkaniu... I kiedy opowiadałam to Wocowi - ten św-wspaniały "człowiek" rzucił tekstem że na Niklausie leży Boobs i ślini mu się na klatę... zaprawdę zły tekst, ale tak to jest jak się (nad)używa alkoholu... XD

GUILD MASTERS pisze...

Dzialog świetny O_o'


A cóż to za interesującą piosenkę słyszę w tle, czy mogę prosić o wykonawcę i tytuł?:)

Anonimowy pisze...

A to jakby co ja byłam[S'avanna].;)

Anonimowy pisze...

A, już wiem, jaka ja ślepa i nieogarnięta ostatnio jestem ;_;

hevs pisze...

U.D.O. polecam płytkę "Metalized" :)

Anonimowy pisze...

No co za ludzie... Tak zdradzić Apocalypticę... Wygląda na to, że na dzień dzisiejszy tylko ja słucham ==

hevs pisze...

Chciałabyś, żeby taki Boobs słuchał Apocalipticy? O_o? A poza tym - bójcie się, jak tylko zacznie się coś dziać to w tle pojawi się Blind Guardian, te najbardziej histeryczne kawałki x^x . Że już nie wspomnę o losach synka Cwaniaka, które ilustrowane będą tylko i wyłącznie ManOwaRem :D

Anonimowy pisze...

Apocalyptica? Ja słucham ;p

Anonimowy pisze...

PS, zmieniłam adres: http://polowanie.blog.onet.pl; ugrfrzgrytfrz.blog.onetpl - nie istnieje, a jego rolę przejęło http://ottakliteracki.blog.onet.pl
Dziękuję za uwagę ^^

hevs pisze...

Ok, zmienię, ale od zostawiania takich informacji to księga gości jest :D

YuriPRIME pisze...

My friggin god!
Zis ist goooood! Sehr sheise-kopyto-muza!
Skądś ty to wytrzasła myśka?!

hevs pisze...

Metallic Emotions, nawet subskrypcję mam (vide linki pod "Blogi muzyczne"). Zresztą sprawdź pocztę ;* . A i jeszcze jedno... tekst też mógłbyś skomentować ;>